Informacje

FIRMA ELAN–VITAL powstała w 1990 r w Krakowie. Nazwę zaczerpnęliśmy od francuskiego filozofa Henri Bergsona. Jego „pęd życiowy” (elan vital) jest naszym drogowskazem. Od początku istnienia firmy staramy się podążać za rozwojem branży odzieży ochronnej i roboczej i oferować naszym Klientom najlepsze oraz najnowocześniejsze rozwiązania. W 1993 roku otworzyliśmy oddział firmy w Mielcu. Funkcjonalność,wysoka jakość i rozsądne ceny towarów to podstawa naszej oferty. Uczciwośćterminowość i fachowość to cechy naszych pracowników. 

Każdy Klient traktowany jest przez nas indywidualnie. Staramy się jak najlepiej poznać potrzeby Klienta, specyfikę działania firmy oraz wymagania dla poszczególnych stanowisk pracy. Na podstawie uzyskanych wiadomości przedstawiamy indywidualną ofertę. Proponujemy obsługę kompleksową tzn. od najprostszych rękawic po specjalistyczny sprzęt ochrony osobistej, od zwykłej pasty bhp po profesjonalne środki do utrzymania czystości. Większość oferowanych wyrobów pochodzi z produkcji seryjnej, niemniej jednak coraz większą pozycję w naszej ofercie zajmuje odzież dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta, szyta według niepowtarzalnych wzorów i kolorów. Zaopatrujemy firmy z różnych branż – obok małych firm budowlanych i warsztatów mechanicznych, naszymi klientami są spółki notowane na GPW i duże sieci handlowe.

 

 

Numer konta do wpłaty :

32 1090 2590 0000 0001 3079 7325

Wysyłka paczek odbywa się do godziny 12:30 zamówienia złożone po 12:30 są realizowane następnego dnia roboczego 

Koszt wysyłki to 16zł brutto przy przedpłacie na każde 30kg

20zł brutto za pobraniem na każde 30kg 

 

 

Zasady reklamacji butów marki COFRA:

Buty marki COFRA, z wyjątkiem butów z linii Techno (tj. BRC-RENO, BRC-VOLGA, BRC-URAL, BRC-TAGO, BRC-BRENTA, BRC-DON, BRC-TIGRI) podlegają gwarancji producenta do 12-miesięcy od daty zakupu, przy czym okres ten może ulec skróceniu w zależności od stopnia zużycia produktu, biorąc pod uwagę rodzaj i przeznaczenie obuwia. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia obuwia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji. W ramach gwarancji klientowi oferuje się wyłącznie zwrot ceny za jednoczesnym zwrotem obuwia. W celu złożenia reklamacji klient wysyła na swój koszt reklamowany czysty towar do producenta na adres: COFRA S.r.l. Via dell' Euro 53-57-59, 70051 - Barletta (BA) Italy, P.O. BOX 210, załączając oświadczenie wskazujące przyczynę reklamacji. Producent obuwia w terminie 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru wypowiada się na temat zasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzymuje fakturę korygującą, a po jej podpisaniu i odesłaniu, otrzymuje zwrot ceny na podany rachunek bankowy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl